Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

tiistai 8. heinäkuuta 2014

Osallistun kuvakisaan ja Matkakuvia 3/4

Moi! On jo10 lukijaa! Ihanaa! No niin....

^Osallistuin Pullip Fantasyn kuvakisaan, jonka aiheena oli vapaus.





Matkakuvia 3/4:

Tässä on myös http://nassukka.blogspot.fi/ blogin hahmoja: Höpö (Kissamaki), Tara (Hämähäkki) ja Popi (Apina)....
 T: Zzz...
M: *Herää*
 Höpö: Nass... On aamu...
Popi: Näin siis tehdään...
Tara: Minun kuuluu sanoa tuo. Minä olen pääpahis!
Popi: Älä huuda.
 T: Huomenta! Mennäänkö ulos?
M: Jep. On hyvä saada aamuisin raitista ilmaa.
 Höpö: Naaas!
 M: Tuolla on joku?
T: Tuskin....
 Höpö: Nas.
 M: Moi, Höpö! Oletko sinäkin lomalla?
 Höpö: En oikeastaan ole lomalla (naas). Minä (nas) etsin nassulan eeposta, joka oli sinulla lainassa... Mihin (nas) laitoit sen?
 M: Sinun huoneeseesi palautin...
 Höpö: Naaaaas! Tulinko tänne turhaan?!
 T: Tuolta tulee 2 tyyppiä.
 Höpö: Tara ja Popi...
Popi: Pitäisikö vielä kerrata...
 Tara: No ei todellakaan pidä! Haluamme nassulan eepoksen ja kukistaa Höpön! Emme muuta! Tuliko selväksi! (Ja minä olen pääpahis, et sinä, Popi!!)
Popi: Au! Tuli tuli...
 Tara: Taisin sanoa liikaa...
?????

 Ja tappelu alkoi....





Ja niin Höpö jatkoi nassulan eepoksen etsimistä... Samoin Tara ja Popi...

Loppu


Kuvia (otettu 6.7.2014):









 Hatsune mikun Haru oli myös mukana. (Kuvasin häntä kylläkin todella vähän ;(   )

















Moikka, ensikertaan!

6 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.