Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

lauantai 1. marraskuuta 2014

Eka miitti

Moi. (Anteeksi, että postaan nämä näin myöhään). Otsikko kertookin, että olin ekassa miitissä joku aika sitten ja nyt kuvia sieltä (ei ottamis järjestyksessä):
Roxy oli mukana ja miitti pidettiin Kampissa. Tein tuon Roxyn mekon Roxylle itse (käsin ompelemalla) ja olen aika tyytyväinen siihen.
(Ja kuvien laatu on mitä on, koska puhelin...)
Tiedän vain http://disawithcherie.blogspot.fi/ blogin nukkejen nimet (ja tietenkin Ellun nukkejen nimet).
Tooru
Tulin miittiin Ellun kanssa.

Ryhmäkuvia:





Roxy kattoo kieroon...






Dakota
 Cherie
 Lucas (jota kiusattiin paljon :c )










Siinä olivat miitti kuvat ja minä ja ystäväni Minsku olimme meillä (muutama viikko sitten) kuvaamassa ja sekoilemassa/sähläämässä (Minskulla ei ole nukkea).

Minskun ottamat kuvat:











Ja minun ottamat kuvat:







Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.