Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

lauantai 6. kesäkuuta 2015

Kesäloma alkoi!

Moi.
(Harvinaisen pitkät) alkulöpinät:

Kesäloma alkoi... Ja ulkona on tänään satant vettä.... Matkani meni hyvin, vaikka koneeseen tuli tekninen ongelma ja se joutui laskeutumaan takaisin kentälle sen jälkeen kun oli pyörinyt Suomen yllä kuluuttaakseen polttoainetta, sen takia olimme siellä n. 3-4 tuntia myöhemmin kuin olisi pitänyt.... Ja olimme nousseet neljältä aamuyöllä... Mutta matkastani kuvia tulee myöhemmin ja saatan kertoakkin jotain...

Todistukseni olin saanut postissa ja näin sen vasta torstaina (jolloin tulin takaisin).
Todistukseni oli paras, mitä olen koskaan saanut *hurrausta*
Sain neljä 10! O.O Jee. Keskiarvoni on 8.5 (jouluna oli 8,4).

Ennen matkakuvia postaan tämänpäiväisiä kuvia (blogger huonontaa laatua), joita olin kuvaamassa ystäväni kanssa (seuratkaa häntä instagramissa @pullipdays). Hänen nukkensa ovat Pullip Tiphona (Luna Rosa), Pullip Sabrina (Marysol) ja Pullip Marie Antoinette (Iris).

Blogger.... laatu......

Ystäväni nuket erittäin kauniisti majoittautuneena...

Emily ja Luna Rosa



-Marysol-

Blogger pilaa kuvat jos on valkoiset vaatteet?
-Näköjään minun kuvat ainakin.
Iris ja Melissa

Noi (Melissalla olevat, ystäväni omistamat) vaaleanpunaiset saappaat <3


Luna Rosa
 Rakastuin Luna Rosaan... <3
Luna Rosa ja Emily




Luna Rosa taas :"D


Vaihteeksi Roxy

Upee asento :"D (minun työtäni)
-Tantus (nimeä ei ole vielä julkistettu) ja Iris-


Marysol

Tiina ja Marysol

(Taas minun työtäni)
-Tantus ja Luna Rosa-



(Jälleen minun tekemä asento)
-Tantus ja Marysol-

Luna Rosa ja heppa

Roxyyh



Ryhmis


Mistä mä voin saada oman Luna Rosan? >.<


Emilyy


Luna Rosa





Heips! (ja ensikertaan...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.