Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Kuvatarina: Ajanhaltija

Moi. Olen saanut uuden innostuksen kuvatarinaani, joten saitte aika nopeasti jatkoa edelliselle osalle. Edelliseen osaan pääset tästä ja kaikki osat löydät Tarina -sivulta.

Kuvatarina: Ajanhaltija


*tekee*
Huutaa!
Ajattelee/kertoo
kertoja

 Roxy: Simon, Emily on vaarassa!
Simon: ?! Missä?
Roxy: Minä näytän tietä...



 Emily: Loitsu raukesi ja putosin...

Emily: Kuka minä olen?

Pian Simon ja Roxy saapuivat...

 Simon: Emily, oletko kunnossa?!
 Emily: Meillä ei ole enää paikkaa minne palata... Olen elänyt valhetta ja en tiedä kuka olen...

 Simon: ?! Mitä höpiset? Uskotko jotain tuollaista vain, koska joku sanoi sinulle niin?

 Roxy: Simon, rauhoitu, Emily on oikeassa.
Simon: Mitä tarkoitat, mistä tiedät?
Roxy: Näen menneisyyteen ja tulevaisuuteen. Tiesin siksi että Emily on vaarassa.
Simon: ?!

 Roxy: En tiedä miten, mutta synnyin tämän kanssa. Ihmiset eivät nähneet minua minuna, he näkivät minut välineellä jolla he voisivat saavuttaa asioita... Se on myös syy siihen että vanhempani ovat poissa... Siksi en ole luottanut ihmisiin vuosiin...

Roxy: Kaikki kuitenkin muuttui kun matkalainen saapui kylään jossa asuin...


 Roxy: Vaikka hän kuuli huhut minusta, hän oli ensimmäinen joka halusi nähdä minut minuna, eikä välineenä.


 Roxy: Joten tartuin hänen käteensä...

 Roxy: Ja lähdin hänen matkakumppanikseen.

Roxy: Kun nään joko menneisyydestä tai tulevaisuudesta, saan päänsärkyä, en yleensä tiedä onko kyse menneestä vai tulevasta ja yleensä en ole nähnyt henkilöitä aiemmin.

 Simon: Kiitos, että luotat meihin sen verran että kerroit meille kyvystäsi.
Roxy: Kyllä minä teihin luotan, te teitte minulle kodin ja olemme ystäviä.
Simon: Kyllä... Olemme ystäviä.

 Simon: Tämän täytyy olla rankkaa Emilylle...

Lähistöllä...

 Melissa: *kantaa Saharaa* Hei.
Roxy: Melissa!
Simon: Sahara!

 Melissa: Mitäs nyt teemme?

 Luna: Oletko varma että saamme hänet kertomaan?

 Judith: Se ei tapahdu hetkessä, mutta se onnistuu ajan kanssa. Miten onnistuit matkustamaan ajassa?

?: Miksi toit murhaajan tänne?

Luna: *naurahtaa* Sinähän tiedät aika paljon...

 Luna: Se lapsi epäonnistui äitini myrkyttämisessä, joten hänelle ei ollut enää käyttöä...

 Luna: Ja se avain jonka sain Melissan tuomaan minulle...

 Luna: Avain johti salaovelle...

 Luna: Ja salaovi johti äitini luokse... Hän hylkäsi minut, joten hän ei ansaitse olla äiti ja olen elänt lähinnä sitä varten, että lopettaisin hänen elämänsä.

 ?, Luna, Judith:?!

 Sahara: *purkaa Judithin kahleita loitsulla*
Judith: Miksi sinä olet sotkemassa suunnitelmiani?!

 Melissa: Hei, älä unohda meitä! Te olette alakynnessä!

Vähän aikaisemmin...

 Sahara: Minulla on suunnitelma... Miten voimme ehkä voittaa Judithin...

 Melissa: Miten?!
Sahara: Judith on nyt heikkona, koska hän käyttää melkein kaiken taiastaan pitääkseen jotain tyttöä vankina...
Roxy: Meidän pitää auttaa häntä...

 Emily: Et pääse pakoon!

 Judith: Olen pahoillani, mutta tarvitsette useamman joka osaa käyttää taikaa minun pysäyttämiseksi. *virnistys*

 Judith: *teleporttiloitsu*

 Emily, Sahara: Hei, oletko kunnossa?
?: Kiitos teidän, olen kunnossa. Olen Juliet.
Melissa: Harmi ettemme saaneet Judithia kiinni...



Juliet: *ottaa Roxyä hartioista kiinni* Sinua etsinkin, ajanhaltija!


Jatkuu...

Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.